نیمه ی گمشده ی من (؟)

منتشرشده: ژوئیه 14, 2009 در بلاگفا

نیمه ی گمشده ی من
چه کسی می تونه باشه ؟
مث روح تشنه ی من
عاشق و دیوونه باشه ؟
کسی که هر کلامش
طلوعی تازه باشه
غم و تنهایی ما
به یک اندازه باشه
اون کسی که خواستن او
با همه فرق داشته باشه
هر چی که از او بخونم
شعر تکراری نباشه
کسی که برای خوندن
نشسته تو سینه ی من
نفس هاش هوای عشقه
سکوتش صدای عشقه
اون که از نهایت عشق
منو با اسمم بخونه
من جزیی از وجودش
یا خود خودش بدونه
اون که گم شده از آغاز
تا که من تنها بمونم
جاده ی جستجوهامو
تا قیامت بکشونم
کسی که همیشه عاشق
مث من دیونه باشه
تو دنیا اگه نباشه
تو آینه می تونه باشه
کسی که هر کلامش
طلوعی تازه باشه
غم و تنهایی ما
به یک اندازه باشه
اون که از نهایت عشق
منو با اسمم بخونه
من جزیی از وجودش
با خود خودش بدونه
اون که گم شده از آغاز
تا که من تنها بمونم
جاده ی جستجوهامو
 تا قیامت بکشونم
کسی که همیشه عاشق
مث من دیونه باشه
تو دنیا اگه نباشه
تو آینه می تونه باشه
کسی که هر کلامش
طلوعی تازه باشه
غم و تنهایی ما
 …به یک اندازه باشه

دیدگاه‌ها
  1. سپیده وزیری می‌گوید:

    میدونی کی پیداش میکنی وقتی که واقعا بخوتیش اون وقت هجیب غریب سر و کله اش پیدا میشه هیچ کس نیمه تو نیست ما انسان ها هستیم که در اصل مثل هم میشویم اگر دوست داری لینکت کنم خبرم کن تو خم میتونی لینکم کنینمی دونم!شاید حق با شماست…حتما…

  2. فافا می‌گوید:

    فکر نمیکنم ادامه داشته باشه..همینه فقط…وقتی بچه بودم یکی اینو بهم یاد داد

  3. صحرا می‌گوید:

    کسی که هر کلامش طلوعی تازه باشهغم و تنهایی ما به یک اندازه باشه…منم آپم

  4. سپیده می‌گوید:

    من لینکیدمتمرسی که اومدی

  5. ادامس خوشحال می‌گوید:

    سلام…احوال شما؟همه تو وبلاگشون شعر مینویسن…من خبر های روز رو مینویسم…یه سر به من بزن…دوست دارم تبادل لینک کنیم

  6. ادامس خوشحال می‌گوید:

    سلام..ممنون…لطف کردی اومدی…با هم در ارتباط خواهین بود..منم لینکت میکنم

پاسخی بگذارید

