چشم من

منتشرشده: ژوئن 22, 2009 در بلاگفا

[[[[[نمی خواستم حالا این پست رو بدم…اما وقتی داشتم این آهنگ رو زمزمه می کردم،وقتی مامان تلویزیون رو روشن کرد و یهو دیدم همین آهنگ داره پخش می شه،به فال نیک می گیرمش(!!!!)پس  می پستمش]]]]]]


چشم من بیا منو یاری بکن
 گونه هام خشکیده شد ، کاری بکن
 غیر گریه مگه کاری می شه کرد
 کاری از ما نمی آد ، زاری بکن
اون که رفته ، دیگه هیچ وقت نمی آد
 تا قیامت دل من گریه می خواد
هر چی دریا و زمین داره خدا
با تموم ابرای آسمونا
 کاشکی می داد همه رو به چشم من
تا چشام به حال من گریه کنن
اون که رفته ، دیگه هیچ وقت نمی آد
تا قیامت ،‌ دل من گریه می خواد
قصه ی گذشته های خوب من
خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن
حالا باید سر رو زانوم بذارم
تا قیامت اشک حسرت ببارم
دل هیچ کی مثل من غم نداره
 مثل من غربت و ماتم نداره
حالا که گریه دوای دردمه
چرا چشمم اشکشو کم می آره
خورشید روشن ما رو دزدیدن
زیر اون ابرای سنگین کشیدن
همه جا رنگ سیاه ماتمه
فرصت موندنمون خیلی کمه
اون که رفته ،‌ دیگه هیچ وقت نمی آد
تا قیامت دل من گریه می خواد
سرنوشت چشاش کوره نمی بینه
زخم خنجرش می مونه تو سینه
لب بسته سینه ی غرق به خون
قصه ی موندن آدم ها اینه
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمی آد
تا قیامت ، دل من گریه می خواد

دیدگاه‌ها
  1. پي سي دان می‌گوید:

    سلام دوست عزيز پي سي دان هستم از وبلاگت ديدن کردم تقريبا ميشه گفت عاليه ولي بهتره که هنوز بيشت بهش برسي به پي سي دان هم سر بزن ببين ما هم چيکار کرديم نظرات ، انتقادات و اگه دلت خواست پيشنهادي هم بده تا ما هم دلمون خوش بشه که ادامه بديم يا بي خيال بشيم.در وبسايت ما سعي شد از همه نوع موضوعات گفته بشه و شما هم اگه ديديد از يه موضوع يا مطلبي کم گذاشتم خواهشن حتما تذکر بديد خوشحال ميشم. اگه مشکل يا کمکي در هر زمينه اي خواستيد بگيد منم ميام بهتون سر ميزنم.منتظريم. آخرين پست نيز با عنوان: نرم افزاري براي شرح تمامي کدهاي مخفي تمامي گوشي هاي موبايل فقط با حجم 35 kb (حتما ببين) @@**@@ http://WWW.P30DAN.iR @@**@@ راستي خيلي بي معرفتي اگه جواب نظرمون رو ندي !!!

  2. باران زده ی پاک می‌گوید:

    این بار وقتی اینجا اومدم، دلم گرفت…تعجب کردم چون منم همین ساعت رو گذاشتم…هی نشین غصه نخور، رفته که رفته اگه دوستت داشت نمی رفت اون که رفتههی نشین چشم به راه…رفته که رفته…چرا دلت گرفت؟واسه این شعر؟آهنگش رو نشنیدی…کلی باهاش زندگی کردم…از تقریبا 1-2 سال پیش…یادمه هر روز که امتحان می دادم(نهایی) وقتی میومدم خونه می خوابیدم…با آهنگ!اینم یکی از اون آهنگا بود….

  3. صحرا می‌گوید:

    خیلی خیلی شعر قشنگی بودآپیدم بیاخیلی خیلی خیلی قشنگه…کلاً شاعرش رو دوست می دارم…چشم

  4. محمدیزاده می‌گوید:

    سلام خسته نباشید خیلی زیبا نوشتی امیدوارم که همیشه موفق باشی .فرصت گیرت اومد به من هم سربزن خوب منتظرتم.هم با هم اشنا میشیم هم میتونیم به همدیگر هم کمک کنیم خدا نگهدارتتقدیم شماسلام،ممنون اما این شعر رو من ننوشتم،شاعر این شعر آقای اردلان سرفراز هست…ممنون.چشم حتماً

  5. صحرا می‌گوید:

    ممنون عزیزمنبینم دلت گرفته باشه ها

  6. حسین وکیلی زارچ می‌گوید:

    سلام از آشناییتون خوشوقتم.وب جالب بود.به منم سر بزنید

  7. فافا می‌گوید:

    اااااا….سانییییییی!!!!!!من این جارو ندیده بودم…نمیدونستم یه وبلاگ دیگه هم داری…اینو هم لینک میکنمچرا اون یکیو تعطیل کردی؟

پاسخی بگذارید

