عشق

منتشرشده: ژوئن 17, 2009 در بلاگفا

عشق، هر جا رو كند آنجا خوش است.

گر به دريا افكند دريا خوش است.

 

گر بسوزاند در آتش، دلكش است.

اي خوشا آن دل، كه در اين آتش است.

 

تا ببيني عشق را آيينه‌وار

آتشي از جان خاموشت برآر!

 

هر چه مي‌خواهي، به دنيا در نگر

دشمني از خود نداري سخت‌تر!

 

عشق پيروزت كند بر خويشتن

عشق آتش مي‌زند در ما و من.

 

عشق را درياب و خود را واگذار

تا بيابي جان نو، خورشيدوار.

 

عشق هستي‌زا و روح‌افزا بود

هر چه فرمان مي‌دهد زيبا بود.

دیدگاه‌ها
  1. مسابقه و جایزه می‌گوید:

    سلاااااااااااااااااااااامجواب سلام واجبه هاااااااپیشم بیا

  2. محکوم به تنهایی می‌گوید:

    خیلییییییییییییی زیبااست خیلیییییببخشید سلام یادم رفت !آهنگ وبتم محشره مرسی…مرسی…سلام!مرسی…

  3. مسابقه و جایزه می‌گوید:

    سلامخواهش می کنمبله درسته ولی باید اسم شهرتون رو برم بنویسیداون قسمت پست ثابت رو هم حتما بخونید

  4. محکوم به تنهایی می‌گوید:

    چه زود جوابمو دادی خواهشقابل این همه قشنگی رو نداشتمرسی…شما لطف دارید.

  5. محکوم به تنهایی می‌گوید:

    مرسی دیگه مزاحم نمیشم دوست عزیزمدوست داشتی حتما بهم سر بزن با اجازه عزیزخواهش می کنم.مراحمین.هر موقع دوست داشتین بیاین خوشحالم می کنید.حتما…خدانگهدار

  6. باران زده ی پاک می‌گوید:

    آهنگ اینجا… منُ یاد مولویه ی شهرام ناظری میندازه… که باهاش می رم تو آسمون…بریز برام!ببینم می رم بالاتر یا نه…

  7. خودت می دونی که... می‌گوید:

    با این مملکتی که ما داریم فکر کنم حالا حالا ها همه چیز قطع باشه! فردا اگه دستور دادن زبونا هم قطع بشه تعجب نکن!من دیگه تمام نیروهام رو به کار می گیرم که از چیزی تعجب نکنم…!فقط می دونم که اینجا،ایرانی نیست که من دوست داشتم واسه همیشه تو هواش نفس بکشم،زندگی کنم،درس بخونم،عاشق بشم،……..شاید زبونا هم قطع شه،اما این حرفارو با سکوت فریاد می کنن….

  8. پسری در هفته آخر زندگی! می‌گوید:

    تا توانی خودت بنویس. کپی کردن هنر نمی باشد :پییآنلاین شدم جدول فوتبالو ببینم! (نه خیلی فوتبالیم!!) گفتم به این وبلاگ هم یه سر بزنم که 5 دقیقه یه بار آپدیت میشه! (این تغییرات کلی پی در پیت منو یاد تیم ملیمون 2 ماه پیش میندازه…!)دیدی بازیو؟! نشد بیشتر از نیم ساعت شاد باشیم!بگذریم!مبحث زیبای عشق…!فعلا چیزی ندارم بگم. انشاالله بعدا!بگذریم!دیدی وضع مملکتو؟! بعضی وقتا میگم کاش تکنولوژی در حد 100 سال پیش بود! که دیگه 1000 تا رسانه نبودن که حرفای متضادشونو با حالتی قانع کننده سعی کنن در کله آدم فرو کنن! (می فهمی منظورمو؟!) آدم نمی دونه چه حرفیو باور کنه…انگار همه دروغگوان! یه آدم بی شیله پیله یافت نمیشه!…بگذریم!درسا چطورن؟!من که می خوام فقط زمان بگذره…می گذریم!…دیگه قرار نیست همه چیزو اینجا بگم!!یه چیزایی هم کپی کردنش هم هنره!!!چی؟!فوووووووتبال؟! اوووف!از کی تا حالا فوتبالی شدید شما؟!تغییرات کلی پی در پی من چه ربطی به فوووتبال داره؟!من که همون سانازم….خواستم ببینم،اما ترجیح دادم با کمک حس ششمم(!)نتیجه رو بحدسم بیام دو بیت شعر بخونم!!!!فقط دستبندای سبز جادوگر آســـــــــیا رو دیدم!می گذریم…<سکوت>بگذر!گذشتم…شاهدشم…پریروزم رفتم قاطی موج سبز و از قضا فامیلاتون رو دیدم!(البته اگه تو همونی!!!!!!که خودتی مطمئنا!!!)من خیلی وقتا می گم کاش تو این زمان زندگی نمی کردم تا شاهد این همه فاجعه و درووووووغ نباشم…دیگه نمی شه به کسی اعتماد کرد…من که فقط در برابر دیگران سکوت می کنم چون دیگه به هیچ کس اعتماد ندارم…(می فهمی منظورمو؟!)قبل ار اینکه بگذریم،….بی خیال.می گذریم!درسا….نپرس که یه چشمم اشکه یه چشمم………..بگذره!می گذری…می گذریم!!!!

  9. ه. می‌گوید:

    فامیل من؟! کیو میگی؟!بله!…راستی اون من نیستم…بله!خانواده ی «سیـروس»!این «بله!…» مال چی بود؟!مال «(می فهمی منظورمو؟!)»واقعا؟!آخه «حسسسسسم» گفت تویی….!! پس کیه آخه؟!نه تو بودی نه پریسا نه یاسی و نه هیچ کس دیگه!!!کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه کسی و ندارم….(یا لااقل کسی رو تو بلاگفا نمی شناسم که….!!!)

پاسخی بگذارید

