من نه منم!

منتشرشده: ژوئن 9, 2009 در بلاگفا

فقط می دونم که من دیگه من نیستم…من ِ من دیگه اون من نیست…یه من ِ دیگس!من،من شدم تازه!اون منم من ِ الآن رو می فهمید اما من نبود تا بدونه من یعنی چی!الآن من یه منم…!

اون من این من رو دوست داره پس منم این من رو میخوااامش!آخه فقط این من،منه!!

آخه قبلا فقط من بود اما الآن شده همون من ِ من!من ِ واقعی…راست راستکی!!

حالا اون من نباید به این من وابسته بشه و بهش عادت کنه و من نیز…چون این من دیگه نه اون من می شه نه این من…یهو «نون» ِ منش می افته و …………. من می شه ما!

اما بازم همون من راست راستکیس که شهامت ِ این رو داشت که وجود ِ بی وجود ِ منیشو رها کنه و منیش کامل بشه و معنیش هم…..من ِ من ِ دیگه!!

من ِ من…. تو ِ تو….. من ِ تو….. تو ِ من…………………………ما ِ من!ما ِ تو…..«ما ِ ما»

پ.ن:اولش فقط شروع کردم به من من کردن که یهو دیدم شد……….ما!

     ۸۸.۳.۱۹

۲:۳۵ AM

دیدگاه‌ها
  1. هومن می‌گوید:

    سلام وبلاگ خوبی داری اگه مایل بودی مرا با نام رویای عشق بلینک بعد اطلاع بده تا شما را با نام مورد نظر بلینکمیهم یه سری بزن موفق باشی

  2. بیتا می‌گوید:

    ایا من و تو ما می شویم

  3. باران زده ی پاک می‌گوید:

    طبق تشخیص بنده، شما دچار یاس فلسفی و یا انسداد روحی روانی لحظه ای لاعلاج شدی!به هر حال باید بگم متاسفم!!!بابا من و ما رو تا تهش نرو! چون آخرش کفر می گی! منم شک می کنم به این که حالت خوبه یا نه! نگرانت می شم!ببند بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تا اونجاااااااااااااش می رم!!!!!!!!!!!!

  4. خودت بگِس!! می‌گوید:

    آر یو فاین؟!انگار یو لایک اٍ «من» وری وری کریزی وار!یس آی فاین،یو بیشنر1″من»؟!ولی دت «من»دازنت لایک من وری وری کریزی وااااار!!!

  5. ه. می‌گوید:

    یس! هیس وُرم ایز اویک آلویز!!بعلاوه هی ایز وری محتاط!اند هارد پسند!اند هی ایز چینجینگ این روزاسو هی ایز فرمتینگ هیس مایند اند هارت!اند یو ماست استارت فرام اول!لعلکم تفلحون…بات یو کنت! ژو سٍ!آی دیدنت نو دت من هز گات این همه نااااازدر ضمن بازم آی دیدنت نو دت من همش همش چنجینگ به بهای اینکه این سنتر با اموشنه وان گرل بازییییینگ …

  6. 2هفته درس بخون جوجه! می‌گوید:

    اموشنه ؟! نفهمیدم. ولی فکر کنم یه کلمه خارجی(!) با تلفظ خیلی بد می خواستی بگی!!گرلز این یور ایج همیشه همینن!! آیم ویداوت گناه!emotionواتس این یور مایند؟یور تجربه ایز خیلی زیاااااد اباوت گرلز این مای ایج

  7. خودت می دونی که... می‌گوید:

    ها؟!علیک سلام!من که می دونی خوبم! خودت چه طوری؟با این پستی که دادی بعید می دونم خوب باشی! اما خوب می شی! نوشته های منُ بخونی خوب می شی! علیکم السلام و استغفرالله ……….!!!!!آره؟!داروی خوبیه…اما از کجا مطمئنی لاعلاج نباشه؟!راستی این پست انقدر بی خوده؟!

پاسخی بگذارید

